Älsklingarna mina.

13.41
Nu håller jag på att försöka få upp några av mina videos här i bloggen.
Jag fattar ingenting, det går inte alls som jag vill, men Sus hjälper mig som tur är, så vi får se hur det går.

 

13.46 Tack vare Sus kan jag nu lägga upp mina små videoklipp ifrån youtube. Här ser vi Stella och Chilli i en av deras dagliga bustillfällen.
Jag känner mig fortfarande hängig och framför allt har jag svårt att andas, är så jäkla jobbigt. Somnade inte förrän fyra inatt så jag sov till tolv idag.
Jag sitter fortfarande i morgonrock i soffan och tittar på hundra repriser av Bonde söker Fru, som jag för övrigt inte allt har följt iår. Men det behövde jag ju inte heller, allt sänds nu haha.

Sprang rakt in i den här listan som jag bara var tvungen att lägga ut.

Taxi, var god dröj...

Visst låter det tjatigt. Här är några varianter för växlar som vill förnya sig:

Taxi - Just nu är det långa köer, men om du har tur kan vi kanske placera dig i en av dem.

Taxi - Idag kan vi erbjuda några nya tjänster. Om du vill ha customized service, tryck stjärna - fyrkant - 69 - trekant - måne. Följ sedan anvisningarna för att välja kön, hårfärg, ålder och bystmått.

Taxi - Är det verkligen nödvändigt att åka? Är det inte bättre att gå till fots? Tänk över detta! Ring sedan igen och berätta.

Taxi - Vi tänkte just att du skulle ringa, så vi förberedde en extra fin bil åt dig. Tyvärr krockade den på vägen. Ring igen om en vecka.

Taxi - Just nu är det lång väntetid. Ring vår snabbservice istället. Det kostar 275 kr per minut.

Taxi - I dag kör vi bara åt stamkunder, och du är tyvärr inte på vår lista. Men du kan bli om du erlägger stamkundsavgiften, 7000 kronor per år.

Taxi - Var god uppge folkbokföringsnummer, inkomst, hatt- och skonummer, numret på ditt bankkonto, samt hoppet.

Taxi - Medan du väntar på din tur spelar vi några häftiga CD-skivor som du helt enkelt måste köpa.

Taxi - Hemskt trevligt att du ringer, men vi vill inte låta dig vänta. Nu bryts samtalet. Tala gärna om för dina vänner hur vänliga och effektiva vi är.

Taxi - Grattis, du är kund nummer 723 som ringer och tror att du är något. Känner du inte till Jantelagen?

Taxi - Du är nu placerad i kö och kommer automatiskt att flyttas bakåt i kön allt eftersom nya ringare tillkommer.

Taxi - Dig känner vi nog igen! Ring vår konkurrent istället! Det är rätt åt honom.

Taxi - Numret har upphört. Ring igen när vi fått ett nytt.

Taxi - Var det du som lade på förut? Försök inte igen, nu har vi ordnat så att samtalet inte kan brytas.

Taxi - Just nu har vi inga rena bilar inne, men om du inte sätter dig i spyorna kan vi skicka en.


Kommentarer
Postat av: Ester

Hej!

Kikade in lite. Ha en bra dag...

2007-12-16 @ 19:54:11
URL: http://livetstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0