Att man aldrig lär sig..

Jag borde lära mig, när jag är trött, när Prison break har slutat. Ja, då går man och lägger sig. Men nej, sen började Bones som jag helt har fastnat för, hamnade framför ett sjukt spännande avsnitt. Sen började så klart Sex and the city, som inte ens Emili kunde hålla sig borta ifrån. Trots att hon nästan däckade i soffan. Efter det hade jag bestämt mig för att lägga mig, tänkte bara kolla facebook. Eftersom vi inte har någon fjärris till TVn så stod den på och så började Two and a half men, som jag inte heller har hjärta nog att stänga av.
Så hamnade man klart framför lilla bloggen också.

Jag kommer nog aldrig kunna bli en riktigt bra bloggare, allt ni stackare får läsa om är vad jag sysslar med på dagarna. Det är lite dumt faktiskt, för jag tänker på vad jag ska ha med i bloggen om dagarna. Kommer på bra recept, filmtips, roliga skämt som jag läser i min dassbok (en sån borde alla ha!) Men sen, när jag väl sitter framför datorn, ja då har jag glömt bort allt roligt och intressant jag hittat på under dagen.

Idag har jag börjat min nya tjänst, på 100%! Började med att jobba nio timmar idag, och fick gjort mycket med skyltarna på förmiddagen. Tur det för sen blev det myyyyycket att göra. Vill inte ens veta hur många personer som har varit inne i butiken idag. När jag räknade ihop summan av kassorna för dagen var det ingen som blev besviken om man säger så.
Har dock varit riktigt jobbigt några stunder, när vi står där med två fungerade kassor när vi egentligen behövt ha öppet fyra. Sen helt plötsligt hade vi bara en som fungerade helt. Jätteroligt, när kunderna väller över en, drar i ena armen och skriker en i öronen. haha, nej nu överdrev jag lite. Vi klarade oss igenom krisen till slut och de flesta kunderna gick nog därifrån utan att vara fyllda med hat :-)

Nu är det dags att krypa till kojs trots allt, nu har det börjat något trist program på TV så kan stänga av burken med gott samvete.
Imorgon blir det pysseldag :-)

ps. my driverslicense is hoooome



image30

Chili, till vänster, busar med brorsan

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! ha en trevlig natt :)

2007-12-04 @ 01:17:13
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0