Dopparedagen närmar sig med stormsteg.

Idag har jag jobbat min sista dag innan jul. Jobbar inte förrän nästa torsdag. Visst förlorar jag lite på att inte jobba de röda dagarna och så, men det ska vara så skönt att vara ledig så länge över jul. Bara ta det lugnt och låta julmaten smältas ordentligt :-)

Igår var jag, Lisa och Emili på Jul på Liseberg. Var verkligen jättemysigt. Spelades julmusik överallt, alla härliga stånd runt omkring i parken och alla fantastiska ljus. Det är så man storknar så vackert det är.
Gick mest omkring och tittade på allt, spelade på några hjul och vann faktiskt första pris på ett.Två chipspåsar haha. Köpte två handgjorda glasänglar att hänga i granen och blandad hemmagjord fudge. Dock inte hemmagjord hos mig, så den var ätbar i alla fall :-)

Har varit en lång dag på jobbet idag, fruktansvärt mycket folk. Har nog sålt för runt 400 tusen idag och det känns i  mina fötter nu om man säger så. Skulle gått som säljare halva dagen men det blev ju inte mycket med det om man säger så. Stått i kassan nästan hela dagen och är helt slut.

Nu ikväll har jag varit hemma hos fotografen Fredrik och Emma som också ska vara med på fotograferingen imorgon. Var trevligt, satt och planerade vad vi skulle hitta på imorgon och vad som ska tas med och så. Ska åka via jobbet och handla lite julsaker som vi tänkte ha med.
Måste börja packa nu, är en hel del kläder som ska med imorgon... och skor! 

Hade lite bilder ifrån Liseberg som jag tänkte visa er, men bilduppladdningen fungerar inte alls. Trots att jag fullföljt "åtgärden".
För hoppningsvis funkar det imorgon igen!

Sov gott gänget! :-)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0