En bra bit på väg i alla fall.

Tack vare min goa f.d kollega Sus i Dus och sidan www.designadinblogg.blogg.se så har jag fått lite ordning på min blogg. Har ändrat designen en del och även fått till en liten annorlunda bakgrund. Inte direkt vacker men jag skyller på att jag faktiskt har gjort den i Paint. Har inte installerat photoshop nånstans än, det får bli när jag köpt en ny dator.
Men det var verkligen roligt att bygga om lite på bloggen, satt uppe till tre inatt. Hittade bara mer saker att göra. Verkligen skojigt :-)

Har varit i stallet idag med, hos en helgalen häst. Han har stegrat sig jag vet inte hur många gånger idag och då står han verkligen RAKT upp. Livsfarlig är han. Men som tur var har Lotta varit med idag så jag har fått hjälp så tillsammans har vi verkligen motionerat skiten ur honom, och det behövdes verkligen med all den överskottsenergin han hade.

Nu sitter jag mest och väntar på att Sara och Emma ska komma hit, dom är och hyr film någonstans och kommer väl ganska snart skulle jag tro :-)


image77
Den snälla och fina Robban

image79
Inte riktigt Robban men det kunde ha varit... :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefin häst! Ha en trevlig kväll! :)

2007-12-29 @ 22:28:27
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack för besöket på min sida :) Min flat är ju inte så gammal än, bara 8 månader. Försöker träna lydnad och ska väl tävla också,sen tänkte jag även prova jaktprov, som verkar kul. Då han även älskar att spåra kan det bli det med....Ha en bra söndag :)

2007-12-30 @ 16:13:43
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Mickan

Ojoj. Vilken tur att ni lyckades få ner honom i varv lite. Han kanske är lite spänd inför nyår? :)

Det låter som en bra idé. Hoppas det är lugnare där ute.

Jag, sambon och ett par kompisar ska vara här hemma och fira. Vi ska äta tacos och bara ha allmänt trevligt. Sedan blir det stan och titta på alla fyrverkerier. :)

GOTT NYTT ÅR!
Kram

2007-12-30 @ 17:09:17
URL: http://angel-like.com
Postat av: Camilla

Snyggt tjejen! =) Själv är jag totalt okunnig med HTML-koder (och det är krångligare såna i blogspot.com än blogg.se också tyvärr...)
Ha en skön söndagskväll med film och vänner!
Kram!

2007-12-30 @ 18:41:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: frida fogel

åh, va fina ni är, du och robban :)

2008-01-01 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0