En lista med frågor rakt av.

Vilken svordom använder du mest?
Helvete blir det nog oftast.
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den är inte ställd alls :-)
Hur många resväskor äger du? Två
Använder du flip-flops? Självklart, men inte för längre promenader :-)
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica maxi för det mesta.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ett tag stod jag alltid bakom kameran men nu börjar det bli roligt att stå framför den igen.
Vilken var den senaste filmen du såg?
På Bio: Heartbreak kid
Hemma: Who is Forrester (en fantastisk film)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bild och en utbildning
Har någon någonsin kallat dig lat? Nej.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, aldrig hänt. Men ibland skulle det nog behövas.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? En gammal Westlife skiva skulle jag tro.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Måns Zelmerlöv
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men det hamnar minsann inte här.
Vad åt du till middag senast? Middag, det var för några dagar sen när jag åt kyckling och massa broccoli.
Använder du huvtröjor? Ja, ibland.
Kan du vissla? Självklart
Vem var den senaste som ringde dig? Fotografen Fredrik
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Vattenattraktioner.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 031
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, Disneytajm var favoriten. Plus alla fantastiska Disneyfilmer! :-)
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? De har mer än 100 butiker i alla fall
Hur många syskon har du? Två småsystrar på 14 och 18 år.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, men om jag gillar personen uppför jag mig rätt fånigt.
Vilken film kan du alla replikerna till? Pearl Harbor, har sett den över 25 gånger.
Äger du några band t-shirts? Jag har nog en Westlife t-shirt någonstans och har haft en med Spice girls också för länge sedan.
När flög du senast? Till Kanarieöarna i mars 2007
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra
Läser du för skojs skull? Ja väldigt gärna
Pratar du några andra språk? Engelska och kanske två ord på franska.
Diskar du din egen disk? Ja, om inte Emili gör det :-)
Har du gråtit offentligt? Ja, mer än en gång.
Har du en stationär dator eller en laptop? En halvtrasig laptop och Emilis halvtrasiga laptop :)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Gärna en tattoo, får se om jag vågar någon gång.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, inte nödvändigtvis men det skadar klart inte
Kan du kasta macka? Ja, 16 är nog rekordet
Har du någonsin varit på Jamaica? Nope.
Vad har du med dig in på bion? Tattarkompisarna
Vem var din favoritlärare och varför? Kristina Bergsten, min foderlärare på gymnasiet.
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja?
Vad har du för väder? Grått och trist.
Har du en favoritblogg? Ja, Sussens :-)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ridklasserna, foder och religion.
Gillar du att flyga? Inte överdrivet men är inte räddför det heller.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Självförtroende, humor och hjärta.
När sov du senast på golvet? Däckade hemma hos Heborg i Lysekil för två månader sedan.
Vilken är din favorit drink? Rosa pantern
Vilken är din mammas hemstad? Västerås
Din pappas hemstad? Göteborg
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7-8 ungefär.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fullbokade? Ja, stressiga? Ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, jag var nog rätt illa ute ibland.
Vilken är din favoritfrukt? Clementin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja väldigt. Folk som inte kan säger fel på han och honom är bland det värsta jag vet.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, någon slags liv måste det finnas någonstans.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? En pantad kund på jobbet.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Behöver inte vara något av dom.
Vad var det senaste du åt? En clementin
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Spelar ingen roll.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Oj, det vet jag inte. De tyckte bara det var fint tror jag
Gillar du senap? Nej usch.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag har ett bra liv
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, det är inte en omöjlig tanke.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Inte eBay, men blocket blir det ibland. Det senaste var en TV-bänk och en byrå.
Tycker du om att krama folk? Ja, jag älskar kramar.
Skulle du säga att du är trendig? När jag känner för det kan jag vara det, men har det inte direkt i blodet haha.
Äger du en digitalkamera? Japp, har en.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Utseende mässigt typ Britney, Jenna Jameson och några fler.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, grymt mycket
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många böcker får mig att gråta, den senaste var den sista Harry Potter boken
Tycker du att du är attraktiv?> Ja, det får jag väl säga. Ibland.....
Vad är du allergisk mot? Nickel, tror jag åtminstone.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, verkligen inte.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Anton tror jag allt det var.

den här har jag hittat på Cias sida www.mysecretwindow.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej så här på lördagseftermiddagen! Kul att läsa dina svar. :)
Kram och hoppas du har en bra dag och att julstöket är under kontroll.

2007-12-22 @ 14:29:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sus i dus

Rolig lista! God Jul!
/Sus

2007-12-22 @ 23:50:24
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Svar från min blogg: Vi ska faktiskt fira redan i kväll, med maken, bonusbarnen, svärföräldrar och min mor. Om exakt 30 minuter åker jag från jobbet och hem till julen, som pågår hemma sedan någon timme. Kram!

2007-12-23 @ 19:05:49
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0