En utlovad bild.

Dagen börjar lida mot sitt slut, är rättare sagt 7 minuter av denna lördag, den 1:e december i skrivande stund. Började dagen med att jobba 10-16. Har varit sjukt mycket att göra idag. Mycket mer folk än vi räknat med, med tanke på det usla vädret. Har ingen siffra på vad vi har sålt för idag men kan tänka mig att det var en hel del.
Har varit fyra stycken som jobbat i kassan och det har varit tur det, för har haft mycket att göra med kampanjen som börjar på måndag och den som slutar imorgon.
Har sprungit som en skållad råtta runt i varuhuset med mina skyltar och mina block. haha. Men tror att jag fått ordning på det mesta.

Efter jobbet så åkte jag hem och tog ut Stellan min på promenad, i regnet. Men påpälsad i sin fina regnoverall så tål hon det mesta. Är snarare jag som inte pallar med regnet, är kanske inte så konstigt i y för sig. Stella tycker att det är roligt att plaska runt och bli så smutsig som det bara går.
Efter en dust med handduken var hunden tillräckligt ren för att åka till pappa inne i stan. Hämtade först upp farmor hemma hos henne och åt sen en jättegod middag hos pappa. Satt kvar och umgicks en stund, satt och tittade på humorklipp med min lilla syster en stund.
Sen så körde vi hem farmor och så åkte jag och Stella hem, hemma satt Emili helt slut efter sitt första arbetspass på Jul på Liseberg. Får ta och komma och hälsa på henne snart :-)

Nu så sitter jag och tittar på Troja, och dreglar över Brad Pitt. Inte alls så illa som kvällsysselsättning om jag får säga det själv. Det finns fulare män i världen om man säger så.

Imorgon ska jag rida på Robban hade jag tänkt, förhoppningsvis sitter jag kvar i sadeln den här gången. Ska se om Lotta har tid att hjälpa mig en stund.

Och här har ni henne; skönheten själv.
image28
Chilli, i knät på matte


Kommentarer
Postat av: Sus i dus svarar Rana

Vilken sötnos chilli är! /Sus

2007-12-02 @ 22:02:21
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0