Fel tillfälle att bli sjuk, svar ja.

Har ju som sagt gått omkring och mått dåligt nu i några veckor men inget har brutit ut, så trodde att det bara skulle gå över. Nu ligger jag dock totaldäckad. Varit hemma igår, idag och det blir sängliggande imorgon också.
Igår rörde jag mig knappt en centimeter på hela dagen, kändes som jag skulle svimma bara jag rörde på mig. Idag på eftermiddagen kände jag mig dock lite piggare och kunde klistra på frimärken på mina julkort. Det var ungefär allt jag orkade med, men det är ett himla framsteg! =)
Datorn orkar jag ha i knäet med, när jag ligger här i min ensamhet. Kan säga att det är riktigt skönt att ha Monstret här med då. Hon ligger här och gosar, kelar, busar och sover. Heeela tiden. Byter man rum, går på toa, går och hämtar nåt i kylen, svarar i telefon, ja vad som helst. Så är hon en i hälarna. Hon passar till och med på att göra sina toabesök samtidigt som jag. Inte ofta man har sällskap när man gör det. haha.

Igår så trodde jag att det var halsfluss jag hade dragit på mig, men insett nu att det "bara" är en dunderförkylning med grov snuva, nyser som en tok, halsont, feberfrossa och huvudvärk.
Har snutit mig så många gånger idag att näsan är aldeles snårig och nu sitter jag och ser allmänt het ut, har smörjt in hela näsan med idominsalvan.

image46
Godingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0