Jag har förlorat något.

Jag har helt tappat rösten nu, är grymt hes, bara väser hela tiden. Tur att jag inte pratar mycket om dagarna, men på kvällarna när Emili kommer hem då är jag i för sig väldigt pratsugen. Idag har det dock varit omöjligt att prata av sig då jag knappt får fram ett ord.
Får jag det, ja då följs det av en hostattack och det är inte så jätteroligt.
Har fortfarande jätteproblem att andas, tycker inte att astmamedecinen hjälper något alls.

Ikväll fick jag en portion mat från mamma, som förstod att jag inte orkade laga mat. Väldigt tacksamt och väldigt gott med en portion hemmagjord korv stroganoff.
Sen har jag och Emili tittat på TV, tittade på Svenska hjältar en stund. Fantastiskt program, civilkurage är bland det bästa jag vet och det är så roligt när det uppmärksammas på detta viset. Synd att inte fler personer blir uppskattade för det de gör.
Sen har vi tittat på Shall we Dance med Susan Sarandon, Jennifer Lopez och Richard Gere. Har velat se den länge så det var en trevlig överraskning när den gick på TV4. Det är en dansfilm och det är alltid lika roligt att se på i mina ögon. Var "ballroom dancing" den här gången för ovanlighetens skull. Var ett lite annorlunda slut men verkligen åt det bra hållet. Rekommenderar fler att se den!

Har pysslat lite nu den senaste timmen också, klippt ihop och satt lite glitter på mina julklappsrim, så nu är de klara att fästa på klapparna. :-)

Såg en snutt utav Parlamentet innan och Björn Gustafsson var med, måste bara lägga ut något med honom. Han är en av de roligaste i Sverige just nu. När jag ändå håller på får jag nog allt ta att promota Facebook gruppen "Om jag kommer in? Det är knappt jag kommer ut"


copyright TV4
Det här är verkligen min humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0