Rätt kvinna vann.

Vad kan man säga? Idol 2007 är över och rätt person vann, Marie så klart. Har hejat på henne sen första audition och det är banne mig inte ofta mina favoriter klarar sig länge.
Marie är verkligen en fantastisk sångerska och det är så roligt att hon vann! Är verkligen suuuperglad :-)

Sara har varit här nu ikväll och tittat på idolfinalen tillsammans med mig och Emili, alltid lika mysigt när man får träffa henne. Har även haft en liten sorglig stund idag, har fått reda på att min käraste har varit otrogen mot mig. Till och med framför mina egna ögon, så att alla ser. Inför hela sverige kysser han någon annan..
Ja, vad ska man säga Måns? Men hej, jag förlåter dig. Alla vet ju att det är du och jag ändå ;-)
 Min käraste Måns.

Jobbet idag har varit bra, rätt så lugnt faktiskt. Lär bli desto mer i helgen kan jag tänka mig. Fick ett litet spel i förmiddags under mina säljartimmar och började bygga om på fiske. Är inte helt färdigt än, men jag tror att det blir riktigt bra. Allt är bättre än hur det såg ut innan åtminstone. Det är utan tvekan den värsta avdelningen att ha.  Blir rörig på två sekunder om man säger så.

Imorgon så är det julfesten på Ferdinand, ska bli jätteroligt. Jobbigt bara att man jobbar hela dagen innan, blir så rackarns stressigt. Luisa hämtar mig och Helen på jobbet så drar vi hem till Helen och gör oss iordning där för att sen dra till festen. Hoppas att det blir en lyckad kväll och det tror jag säkert att det blir :-)

image43
Fantastiska Marie! Kvällens stora vinnare :-)

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Oh vad kul med julfest! Jag vill också vara med! =)
Hälsa alla att jag saknar dem jätte mycket!
Kram Sus

2007-12-10 @ 21:50:29
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0