Rätt sätt att fira juldagen?

Eller man kanske inte direkt firar juldagen? Jag har spenderat min juldag här hemma med en halvskrämd hund och en kelig katt. Monstret ligger i mitt knä just nu, stirrandes på skärmen och muspekaren, kurrandes högt som satan. Jättemysig är hon :-)

Har varit i stallet idag en stund också, blev ingen ridning dock. Vädret har såklart sugit hela dagen så har inte varit så roligt att vara ute. Tur i oturen då att hunden vägrar gå ut. Hon ligger i sitt torkskåp och vägrar komma ut den lilla stackaren... Men hon har varit ute och busat ett litet tag i alla fall. Chilli har busat ganska bra med henne också :-)

Städat har jag fått gjort också och tur var det för nu blir det strax en liten förfest här också.. Trevligt! Emma, Sara, Sofia, Kristian, Martin och Tina kommer hit om en liten stund.. Kommer hit och kommer hit förresten, jag ska åka och hämta de stackars lata rackarna.

Har fått två bilder i från Fredrik Fotograf med ifrån plåtningen i lördags, så här kommer dom. Berätta gärna vad ni tycker. Jag kan ta kritik förstår ni :-)

De här är ifrån sessionen med balklänningen på

image57

image58
Copyright Fredrik Magnusson

Kommentarer
Postat av: Camilla

Otroligt fina bilder tycker jag! :) Varma, mjuka och vackra. Du ser säker ut framför kameran, själv är jag urkass på att posera.
Kram!

2007-12-25 @ 22:05:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sus i dus

SKIT SNYGG är du Elin! Du bara äger...
/Sus

2007-12-26 @ 15:43:33
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Celia

Jättefina bilder :) Dom kunde vart tagna från cosmopolitan ;)

2007-12-27 @ 17:40:13
URL: http://zminos.blogg.se
Postat av: Anonym

De va fina bilder du hade :)..

2008-01-01 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0