Så var även jag inne i julmånaden.

Det är likadant varenda år, folk blir värre och värre varje år... Alltid ska julen igång så fort. Förra året såg jag adventsljusstakar i början av november. Kom igen gott folk? Vi kommer att tröttna på jul fortare än kvickt om ni ska bete er så här. Snart kommer julprydnaderna vara framme från augusti till juni, om man fortsätter i samma takt.
Idag har jag INHANDLAT lite julsaker, inte några uppe än dock. Har satt fram våran adventsljusstake för att kunna tända det första ljuset, men that's it.
Man behöver inte så ha så himla bråttom med julstöket, det kommer det kommer... :-) Nu när december väl är här, då har jag inget problem med det.
Jag tycker om december när december väl har börjat, jag älskar julstöket, ljusen, sångerna, baket och stämningen. Men jag vill vänta tills det är här på riktigt.
Och ja, jag tror nog att jag kan tillåta mig till att börja leva i december nu :-)

image29
Stella och min kära sambo Emili försöker gemensamt hitta bollar under soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0