Så var det måndag ännu en gång.

och med måndag kommer Prison break och Michael Scofield! Precis sett en sexig säsongsavslutning, helt underbart när de filmar Scofields tatuerade rygg.. Aaaahh.
Helt galet hett. Men nu känns det dock lite tomt inom mig. Efter imorgon har jag inga serier kvar alls. Inget Prison break, inget Desperate och inget Greys.  Fruktansvärt deprimerande. Måste kanske skaffa mig ett liv eller nåt istället.

Julfesten ägde ju rum i helgen också, var riktigt roligt. Vissa av mina små töser blev mer än lagom fulla, jag tänker dock inte nämna några namn även om de inte är svåra att lista ut :-)

Började jobba klockan sex imorse och efter det har jag varit i stallet en stund. Sen så har jag och Emili satt upp granris och ljusslinga på trappan i trädgården. Blev verkligen jättefint, några julkort har jag fått gjort också. Just nu sitter jag och planerar nästa helgs fotoshoot som jag ska på med Fredrik, ska bli roligt. Lite nervöst bara med massa andra modeller och grejer, eller andra och andra, modell är jag inte.

Nu är snart Bones slut, var ett lite halvtråkigt avsnitt idag måste jag säga. Får se om det är bättre imorgon, nu är det dags för dagens dos av Sex and the city och sen blir det minsann sängen :-)

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0