En del av mig försvann idag.

Så har man spenderat ännu en dag. Började med att städa lägenheten för att Emilis mamma skulle komma och hälsa på under dagen. Innan hon kom han min älskade mamma komma över på en liten visit.
Lånade datorn och tog en kaffe ungefär :-) Sen så var jag ute med Stella ett tag och sen drog jag till stan. Tog så klart bilen, för jag är lat numera, men det skulle jag inte ha gjort. Hittade så klart ingen plats på parkeringen jag planerat att stå på. Fick ta mig upp i parkeringshuset Kungsgatan, gick ganska bra. Hann precis fram till frissan i rätt tid.
Sen så har jag spenderat tre timmar i frisörstolen hos Anette på GrahamSandra salong. Lagom segt när slingorna gjordes men sen så tvättade hon håret på mig två gånger och då var det värt det. Sån underbar huvudmassage att jag aldrig ville resa på mig.
Har klippt mig nästan en decimeter och det känns jättekonstigt. Men man vänjer sig väl antar jag :-) Var väldigt fint när jag gick ifrån salongen i alla fall. Har även ljusare hår nu med som sagt. Har varit väldigt skönt att sitta och bli lite ompysslad i några timmar, dricka lite kaffe, läsa lite skvallertidningar och bli lite fin :-)

Fick hem min specialbeställda julklapp till en av mina systrar idag, är sååå perfekt. Är verkligen helnöjd med den och hoppas att hon också blir det. Några julklappar har jag avklarade men är en heeel del kvar.

Så har jag en ny fotosession på gång också, får se om det blir något. Är ett intressant tema och lite annorlunda :-) Får se om det passar mitt nya korta hår också. haha.

Godnatt på er!







image27
Inget mer av detta, nu är det kortkort som gäller :-)

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Jätte fin bild! Du har ju de rätta utseendet!
/Sus

2007-12-01 @ 14:02:47
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0