Something right.

Har fått ner Westlifes album nu, och ja, vad ska man säga? Är inte alls lika bra som tidigare album, men några låtar är riktigt bra. Om jag inte är helt ute och cyklar så är det med en låt som Westlife gjorde för säkert sex år sedan. Eller så har dom gjort om den, är inte säker i vilket fall som helst.
Har lyssnat lite på låtarna idag när jag påtat omkring i lägenheten. Än så länge är det bara Something right som har satt sig lite.

Har ägnat morgonen/förmiddagen åt min älskade vovve. Har varit ute på en riktig långpromenad, har hittat en toppenbra skogsrunda i närheten (äntligen!) som inte är allt för lång men det finns hur mycket plats som helst så Stella kan springa sig fördärvad om hon vill det.
Riktigt trött är hon nu, sörplade i sig massa vatten när hon kom hem och sen så somnade hon under köksbordet och där ligger hon än. Jag sitter och surfar runt efter ideer på julklappar och lite annat. Skrivit ner folks önskelistor som jag har försökt få fatt på under dagen. Har dock blivit oerhört distraherad av Monstret. Hon låter mig inte ha pennan ifred, och när hon väl makar på sig ja då är det datasladden som är utsatt. Hon har även hunnit med att välta ner några ljushållare under tiden jag suttit här.

Måste hitta sladden till min telefon så jag kan föra över några bilder på odjuret snart. Det är dags att ni får se vad vi har som förpestar och förskönar våra liv.
Snart ska jag bege mig mot jobbet för att jobba tills åtta ikväll, när jag kommer hem är det desperate housewives som gäller :-)
Oj, nu kom posten. Eller reklam kanske? Lät som väldigt mycket i alla fall. Men nu måste jag resa mig ifrån den här sköna soffan, måste slänga på lite av min nya Dior mascara i facet innan jag går och så har jag ännu en tvätt att hänga och klockan tickar allt för fort.

Ha en bra dag allihop!

image28
Hittade en gammal bild på mig och min käraste sambo, är taget på en förfest på Dagiset i tvåan nån gång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0