En bra förmiddag kan sluta desto sämre.

Halv åtta imorse hämtade jag upp Lisa hemma hos Emili och sen så har vi haft en härlig morgon i stallet. Skötte utsläppet, gjorde Robban fin och sen har jag ridit. Lotta har varit med och hjälpt till med, är alltid skönt. Blev några riktigt fina bilder som Lisa tog med sin fina kamera. Tyvärr har hon inte fått in dom på datorn och kunnat skicka dom för hon hittar inte sladden. 
Synd, har gått och längtat efter det hela dagen.

När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och tog sen en långpromenad med Stella. Sen åkte jag och Emili till stan, shoppade loss på hemtex och Gina tricot. Har köpt fyra små-handdukar, en stor, en present till mamma och tre toppar. Ganska nöjd med mina köp, i vanliga fall hatar jag att prova i kläder men idag kunde jag fortsätta hur länge som helst.
Emili åkte hem för hon skulle ut med sina jobbarkompisar ikväll och jag åkte till pappa. Tänkte jag skulle umgås med honom lite, men han låg och sov. Blev ingen träff med varken Paula eller Johan heller, blir väl andra dagar antar jag.
Vet inte riktigt vad det är, men känner mig inte alls rolig. Är på riktigt taskigt humör, ska nog lägga mig snart och vakna upp gladare imorgon. Är orolig för en hel del saker inför flytten, hur allt ska gå ihop, inte bara just nu utan längre fram också.

Imorgon blir det eventuellt en liten hoppdebut för mig och Robban, ska bli riktigt roligt. Om inte annat så blir det lite cavaletti och något minisprång. Kan nog gå det med :-)


image14
Eftersom ridbilderna från idag inte är uppe än så hittade jag en annan bild på Robban-bobban. Tagen när jag själv longerar, så den är inte så bra. Men bättre än ingenting :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låg din farsa och sov när du kom på besök!? Fy vilken trist typ, skärpning där!
puss!
XXXX

2007-10-15 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0