En enveten klump i magen.

Har mått illa sen igår och det försvinner inte, har en ständig klump i magen och känner mig inte alls bra. Har inte tid att bli sjuk nu så förhoppningsvis inser min kropp det och skjuter bort vad som nu är fel.
Har nämligen tagit mig i kragen idag och ordnat kartonger från jobbet och faktiskt börja packa ner lite saker nu. Har även bokat släpvagn tills lördag.
Känns konstigt, på torsdag hämtar vi nycklarna till våran lägenhet. :-)

Bilderna från min fotosession har kommit upp nu, har till och med fått kommentarer på dem. Lite roligt! :-)
http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=21458

Blev ingen ridning igår då jag kände mig som ett vrak efter jobbet, mådde så ruskigt illa. Så det blev bara en snabb sväng till stallet för att mocka och göra mat. Idag var det Lottas tur att inte må bra så Robban har eventuellt stått idag med. Hon skulle eventuellt försöka sig på att lina honom om hon mådde okej.

Har varit en bra dag på jobbet, skyltskrivaren är dock fortfarande trasig så har stått med typ tusen skyltar att skriva för hand. Hade grov skrivkramp när jag åkte hem, och har fortfarande en del som väntar på mig imorgon. Fulare och fulare blir dom med, då pennan tryter och kraften i armen sinar.
Ska väl dock vara hyfsat utvilad imorgon igen. :-) Har bytt tid med Karro så jag börjar jobba tre timmar tidigare än det var tänkt. Lite småjobbigt då jag har mycket att göra men å andra sidan så behöver jag pengarna. Vill så gärna ha mer tider på jobbet. Men det enda jag får höra är att "det löser sig snart ska du se" Men det har chefen sagt i ett år nu. Men inte händer det mycket för det. Jo, har fått en fredag till. Det är allt. Känner att det kommer att bli tight att klara sig på de timmarna jag har nu.
Behöver mer jobb! Mer timmar, ska jag dessutom köpa bil så måste det bara gå ihop.

Imorgon så blir det morgonen tillsammans med hunden, sen jobb hela dagen och sen packning på kvällen. På onsdag är jag medbjuden till en studio för ytterligare en fotosession. Vet inte om det går än dock, men hade hoppats på att kunna klämma in det. Ska ta Robban extra för Lotta med så får se hur det går. Sen så väntar vi samtal från Hushålls-Hans på Järnia med, han skulle ringa när våra varor har kommit. Hoppas det inte blir på onsdag, för då blir det verkligen tight med tid. Torsdag vore bra. Så Hans, om du mot all förmodan klickar dig in till min ointressanta blogg så kan du tajma in en leverans på torsdag :-)


Nu var det dags för sängen. Är inte överdrivet trött, har inte ställt in på på vintertid än så hade lätt klarat två timmar till. Men då blir det rackarns segt att gå upp imorgon så det är väl bäst att ta sig i kragen och slita sig från den här dumburken nu.

Sov gott alla :-)

image23
Nå vad tror ni mina kära läsare? Visst verkar det som att jag har potential för att bli modell? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0