En träff med min sköna.

Sitter på msn, pratar med Paula och planerar in en date tills på lördag. Ska bli så roligt att träffa henne, när vi sågs på Bryggeriet så ja, jag vet inte hur jag ska beskriva känslan hur det var att se henne igen. Skönheten själv.

Idag så har jag haft en trevlig dag i det vackra vädret, var ute på långpromenad med Stella i förmiddags, var ute i nästan två timmar. Helt ljuvligt, träffade dessutom på Daniella och Rocco så vovvarna har busat av sig helt för idag.
Sen så har det ju varit jobb med idag, börjar få bort varorna som ska väck nu ifrån kassalinjerna, jobbade på rätt bra i lördags och byggde och hade mig. Hade Sara som assistent så det var helt perfekt. Så kommer man tillbaka idag vid två och ja då är det naturligtvis någon som tänkt till lite "gud va bra med tomma pallar, här slänger jag det jag inte orkar bygga in." Så kommer att få börja om igen på onsdag. Idag har jag försökt installera en TV/DVD med, gick dock inte toppen. Jag och Karro försökte med allt, jag sprang på rast och när jag kommit tillbaka hade hon fixat det. Bra med tekniska tjejer på jobbet :)

Ska rida Bobban imorgon igen, pratade med Lotta innan, hon hade haft en heldag med honom idag. Ridit 75 min i paddocken imorse, plus en promenad och sen så har hon löshoppat honom på kvällen med. Bra! Det behövde han, med all den energi som trots söndagens bravader inte försvann.

Är ledig imorgon som sagt, så det blir stallet vid något tillfälle. Innan det ska jag träffa Emili på torget en stund, kika runt lite, måste hitta en present till morsan som fyller år snart. Ska sätta in lite pengar på banken också, kika in på Hemtex igen, se om det fortfarande är rea :-)
Sen måste jag tanka bilen, helt själv?! :S Hur nu det ska gå, har fan aldrig tankat bilen själv. Får nog fråga om hjälp. Kom på vilken mack jag ska åka till... hehehe. ;-)


image12
Blir en bild på ljuvliga Paula idag. Or also known as Backass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0