Körkortsblomma.

En sådan möttes jag av idag när jag slutade, en present som grattis till körkortet från min kära faster. En jättefin orkidé. Fick även ett litet paket med tre påsar bilar, passade ju så bra :)
Hon är så omtänksam min lilla faster.

Har varit en riktigt riktigt bra dag idag, inget speciellt med den, men det mesta har flutit på som det ska. Har varit toppenväder här idag så jag och Stella var ute på långpromenad i förmiddags innan jag började jobba. Hon behövde det, och jag med för den delen. Hon har varit så konstig det senaste min lilla vovve. Tror att hon kan vara skendräktig men jag är inte säker. Beter sig konstigt gör hon i vilket fall som helst.

Sen så har jobbet gått bra idag med, jobbade kväll tillsammans med Jonathan, Helen och Davvan. Inga problem där, sen så har jag tittat på Desperate ikväll med, bra bra bra. Flisan och sambon har varit här ikväll med, försökte dock låsa dörren när Lisa kom men hon smet in ändå. Fan. Blir inte av med den bruden alltså, hur mkt jag än försökte. Min livsfarliga vakthund skrämde henne inte heller. Konstigt, dom flesta lägger benen på ryggen så fort dom ser den stora besten. Men inte Lisa nej, varken lättskrämd eller smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0