Modell för en dag.

Det har jag varit idag jag. Jag och Lisa tillbringade en härlig förmiddag tillsammans nere på tippen. Har tagit lite kort i skogen och vid småbåtshamnen. Blev några riktigt snygga, men smart som Lisa är så lägger Lisa naturligtvis upp en av de bilderna när jag skulle leka knarkare. Tackar henne djupast för detta beslut.

Stack till jobbet vid halv fyra och kom hem tio i elva nu på kvällen, har haft VIP kväll för Julakortskunder mellan 20-22 men kom naturligtvis en segekund och var inte därifrån för än halv elva. Lagom segt att cykla hem då i totalt mörker.

Tomorrow ska jag till Robban igen, rida runt lite grand. Planerar att gå och simma med Sara på eftermiddagen också. Behöver röra på mig, men behöver också komma till en ridsportsaffär. Funderar på var närmsta tillgängliga är någonstans. Måste ha ett par nya ridhandskar och så ska jag köpa pälsglans till Robban också. Ett par ridstövlar behövs också men det är för dyrt för att prioritera just nu.
Just nu står det verkligen helt still vart jag kan tänkas åka imorgon. Känner inte direkt att åka till backaplan bara för det men det kanske krävs. Hrm.

image10
Idag blir det en bild från förmiddagens lilla photoshoot. Foto: Lisa Persson

Kommentarer
Postat av: Celia

har du skaffat häst nu? ..eller vad är de för pålle? :)

2007-10-07 @ 19:12:37
URL: http://zminos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0