Tillbaka efter min första photoshoot.

Kom rätt nyss hem efter min aldeles första riktiga fotografering, Fredrik fotografen var toppentrevlig och duktig. Emsan-pemsan var med så klart som moraliskt stöd. Det är det hon är bäst på.
Bilderna blev inte huuundra skulle jag väl påstå men blev nog en eller två riktigt fina. Enligt mig i alla fall, men självkritisk kommer man väl alltid att vara.

Imorgon så blir det hoppning på Robban igen, Anna ska hjälpa mig igen. Är så tacksam för det. Men är riktigt sugen på att hoppa igen, ska bli jätteroligt.
Sen så är det middag hos Sara på kvällen, Emma, Sofia, Tina och Emili ska med också, kanske Kristian med men jag är inte säkert. Ser fram emot det jättemkt, har inte träffat mina tattare på så länge. Emma har jag inte träffat sen början av september. Först flyttade jag ner till halmstad, fyra år senare flyttar Emma till Halmstad. Aldrig kan vi förbli samtade på samma ställe. Det är bara i Hajom det går =)

Sen så har jag suttit och slipat på några gamla saker jag skrivit, har skickat in dom till Min Häst, hoppas på en eventuell publicering någon gång. Om jag har tur :-) Har en favorit på fem sidor som jag skickade in idag, den har jag stora förhoppningar på. Sen har jag en lång rackare på femton sidor som är långt ifrån färdig. Kanske kan det bli någonting där med.

Har varit en bra dag på jobbet, för utom att vi hade en diff på nästan tvåtusen från igår. Visserligen plus men det betyder ju ändå att någon har gjort fel. Inte så överdrivet roligt om man säger så.

Har varit mycket folk på jobbet idag, det märks verkligen när lönen har kommit om man säger så. På tal om lön så inser jag mer och mer att jag inte kan klara mig på det jag har nu.
Så idag har jag varit inne hos Bengt och sökt en ny tjänst. Tror väl inte att jag får den, men det spelar ingen roll. Jag har i varje fall försökt. Visat att jag vill. Satt och försökte sälja in mig lite, gick väl sådär. Bengt skrattade åt mitt löjliga tal jag tränat in. Men men.

Vad kan man mer säga sen sist? Inte mkt kanske, eller jo, Stella börjar bli lite snällare mot folk och fä verkar det som. Lekte med den ryska kvinnans border/schäfer korsning härom dagen och det gick bra, det är dessutom en dominant tik. Imorse när vi var ute i mörkret klockan sju så passerade vi en liten hund, Stella lös och gick snällt förbi utan minsta ryckning till utbrott. Var dessutom en mini-hund, Stella har i vanliga fall fördomar gentemot småhundar. Men imorse var det minsann inga problem.

Sitter i denna stund och tar emot bilder från kvällens fotograf, men det går allt annat än fort. Så vi får se om det kommer upp någon bild idag eller inte.
Datorn får stå och tugga lite så ska jag ta en promenad med min älskade voffsing och sen dra mig mot sängen. Så jag är pigg och utvilad inför morgondagens match med Robban :-)

Efter en timme efter att ovanstående text skrevs så blev det faktiskt en bild med.

image19
Fotograf och copyright Fredrik Magnusson


Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Fin bild Elin!
Kram
Sus

2007-10-29 @ 22:57:59
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0