Vissa fyller systemet.

Den förste oktober, en riktigt födelsedagsdag. Jocke fyller år, Henke fyller år och främst så fyller Jess och Sambon 20 år idag. Har varit och firat Emili tillsammans med Lisa nu, blev glasstårta, fyra vinglas från Boda Nova och en flaska vitt. Hade så trevligt så.

Dagen har varit helt okej, har en del träningsvärk från min genomkörare med Robban igår. Men bara i högra delen av kroppen, jobbigt.
Gick jättebra att rida Robban-Bobban igår, han var verkligen toppenfin och Lotta var jättepositiv och nöjd, så det var kul. Var där "själv" för första gången igår och Lotta kom när jag longerat färdigt och suttit upp. Så hon hjälpte mig med ridningen.. Började naturligtvis att ösregna mitt i passet och var pisseblöt när vi var färdiga. Efter Robban var mätt, torr och nöd så tog jag en promenad i skogen och sen så körde jag över vägen och höll en dressyrlektion för Jenny och en hopplektion för Ellen. Gick riktigt bra, även om ponnyn är lite halvt skogstokig.

Var ruskigt kall och blöt när jag kom hem, la mig för att titta på film i sängen ett tag, hann inte titta klart så jag tänkte att jag skulle göra det nu. Är filmen I know pronounce you Chuck and Larry, dock piratfilmad på bio så kvalitén är inte direkt den bästa. Men det funkar i varje fall..

Imorgon måste jag verkligen städa mitt rum, ser ut som en orkan blåst omkring här inne och jag gissar att min kära mor instämmer. Halvt inte bra om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0