Ett kort inlägg i natten.

Egentligen var jag på väg i säng då klockan är tio över midnatt och jag ska upp innan sju imorgon.
I förmiddags var jag, Sara och Sofia inne i stan och åt brunch på Egg & Milk på övre husargatan. Var gott och väldigt trevligt. Fick skjuts till jobbet och har haft en hyfsat bra dag på jobbet. Slutade efter åtta och hade då tänkt cykla hem cykeln min som står fastkedjad med tre lås utanför jobbet, men det ösregnade så beslöt mig för att låta Jocke skjutsa mig hem. Men det slutade med att jag åkte med Lisa och Em hem.
Innan jag åkte hem tänkte jag att jag skulle kolla vem i kassan som öppnade imorgon. Tänkte se om cheferna tänkt på att alla inte kan den nya öppningsritualen. Var ganska tur att jag gjorde det för ingen var uppsatt på öppning. Inte så käckt kanske. Så jag ska öppna imorgon istället, Jocke erbjöd sig att hämta upp mig.
Dumt. Visade sig att vi ska vara där vid åtta för vi får påf imorgon. Halvt jobbigt. Men men, pengarna behövs ju.

Imorgon kväll ska jag och Sara till Lina som har lite avskedsmiddag innan sin avresa till Barcelona. Ska blir roligt men det kommer bli jädrans tight med tid då jag slutar fyra och vi ska vara där vid sex. Som tur är ställer min älskade bästa vän Emili upp och passar Stella på kvällen. Annars hade jag fått ställa in för varken mamma eller Alice är hemma alls.

image5
min älskade emili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0