Omänsklig smärta har drabbat mig.

När jag vaknade upp imorse så möttes jag av en sån omänsklig smärta att jag knappt kunde komma upp ur sängen. Träningsvärken efter min ridtur på Robban igår är nog den värsta jag varit med om. Jag har vankat fram på jobbet hela dagen och jag känner att jag har ont i varenda muskelgrupp. Vad jag än gör så skriker jag av smärta, nästan iaf.
Var en riktig plåga att cykla till och från jobbet vill jag lova. Var stress hem och ut med hunden på en promenad, tog en kvart längre än vanliga fall eftersom att jag inte kan gå så fort.
Sen upp, tog en dry martini samtidigt som jag bytte om lite fort och sen så har jag, Sara, Alice, mamma, mormor och morfar varit inne på pastaresturanten Pasta e Contorni, ätit en jättegod middag och fått i mig en del vin. Känner mig så där skönt avslappnad nu med, passar bra när kroppen är så spänd (NEJ jag tänker inte sluta tjata)

Kom hem och satte på datorn, fått ett mail ifrån Robbans ägare Lotta som skrev att hon tyckte jag klarade av hennes "lille" häst så bra så igår och trots att hon behöver mer tid än jag kan ge så är hon beredd att vänta tills jag får bil och körkort. Kändes jätteroligt för jag kände verkligen att jag trivdes så bra ihop med både hästen och Lotta.


Börjar sent imorgon så känns som att jag måste vara uppe sent i protest som Emili och jag brukar säga. Bara för att man kan vara uppe sent ja, då känns det som att det är slöseri att inte vara det :)
Vi får se hur jag gör, hehe.

Ni andra som börjar tidigt, sov gott.

image7
Ungefär ett sånt här bord planerar jag att köpa, fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0