Se upp, här kommer jag.

Lördagen den 29:e september, en dag som jag aldrig kommer att glömma. Det känns overkligt, konstigt och helt underbart härligt. Det kommer att ta några timmar innan det här har sjunkit in ordentligt.
Kan ni förstå om jag skriver detta med stora bokstäver, läs det långsamt. J A G  H A R  K Ö R K O R T !

HAHA.

Är sprudlande glad, men på ett vis ändå helt tom i huvudet. Tänker inte på något, kan bara inte förstå det. Äntligen!

....

Fest för Helen ikväll, ska bli jättetrevligt. Ska hoppa in i duschen strax och börja göra mig så smått iordning efter det. Ska möta upp Lovis och åka dit med henne, men först... champange!


image9
Dagen till ära... : en bild på MIG!


Kommentarer
Postat av: Celia

Grattis grattis till körkortet :D

2007-10-07 @ 19:04:43
URL: http://zminos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0