Än en gång hade jag rätt.

Än en gång hade jag rätt när jag sa att det var för tidigt att sätta på sommardäcken. Alla trodde att våren var här, har varit sommarvärme ute de senaste dagarna, och idag vaknar man till snö.
Hrm. Jag är inte överförtjust och det är inte mina rabatter heller. Ägnade gårdagen åt att dona i trädgården och rensade bort massa skräp. Sånt skräp som varit nödvändig under vintern, hållit de små plantorna varma. Men nu är det borta så nu står mina små krokusar och liljor och fryser häcken av sig.

Jag hoppas verkligen att det blir varmt snart igen. Just nu ligger Stella och ser taggad ut, hon har sett att jag packat ner agilitysakerna i väskan så hon kan inte bärga sig tills vi ska åka. Jag fick några minuter över innan vi ska åka, men hon sitter, morrar och skäller på mig. Hon vill gå NU, inte sen. Men några minuter till får hon vänta.
Ni får hålla nån tumme för oss, ska på träningstävling nu och hoppas att det ska gå bra :-)




Här har Sofia lånat Stella o provar på agility för första gången.

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Håller som alltid tummen för dig!

Kram Sus

2008-04-12 @ 19:36:58
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0