Dagens plåtning

Det har varit en lång dag, men på ett bra sätt :-) Jag var uppe nio imorse och drog iväg för en plåtning med Fredrik som jag berättade innan. Det blev verkligen toppenbra! Är första gången vi båda varit nöjda med så många bilder. Tidigare har det typ blivit två hundra bilder och jag har typ varit nöjd med kanske... ehh.. fem? Idag har vi tagit ca 160 bilder och jag är jättenöjd med säkert 80-90 stycken. Så det är ett enormt framsteg.

Efter plåtningen, lunch och fotogenomgång med Fredrik så har jag kört runt och gjort si så där tusen olika ärenden. Har handlat en hel del med. Två mattor, två badlakan, fyra små handdukar, salt och pepparkar, oljespray, rengöringsskit, mat och en agilitytunnel ! :-) Har varit ute nu på kvällen och tränat med Stella. Det är en släptunnel, precis den som Stella har haft lite svårt för det senaste. Hon trasslar in sig som fan och kutar runt och det blir bara värre och värre. Men efter träningen idag gick det jättemycket bättre. Drog upp tunneln och satte upp några hinder av stockar och pinnar nere på våran nya träningsdunge :-)

Här kommer några små smakprov från idag :-)
(oretuscherade, jag har endast ändrat mättnaden lite för färgens skull)

image213

image214

image215


Kommentarer
Postat av: sara, lillsyrran

Elin, den högst upp är heeel fantastisk!
de andra med så klart, men favoriten
är lätt den högst upp :)
snyggsyrran

2008-04-08 @ 21:58:46
Postat av: Celia

ja håller med din syster, jag älskar den första bilden!

2008-04-08 @ 22:20:07
URL: http://zminos.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Min favorit var också den längst upp, men du är ju hur snygg som helst på alla! ALLTID!
Kram och god natt!
/Sus

2008-04-09 @ 23:41:11
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Mickan

Vilka fina bilder på dig! Jag vill också bli fotad och få fina bilder på mig. Ibland blir det jättebra och ibland skäms man över hur man ser ut. Usch. Haha. :D

Hehe. Njae, Vit prick är lite för långt namn tycker jag. Och konstigt. :P Nu heter han i alla fall Damien. :D

Kram

2008-04-11 @ 11:26:33
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0