En morgon och en blogg.

Äntligen kommer jag in på bloggen igen, var massa strul igår men det antar jag att alla har haft?

Förhoppningsvis blir allt mycket lättare med den nya plattformen. Ska komma igång bättre med bloggandet snart :-)
Klockan är 10:30 och om en halvtimme är det dags för mig att stämpla in på jobbet, suck. Hade gärna sysselsatt mig med något helt annat under dagen. Plantera om mina frön te.x. dom växer snart ur krukorna - helgalet.
Stella är hos Eva idag, mest ute och busar kan jag tänka mig. Evas dotter Sofia fick följa med mig och Stella på en liten agilityträning igår. Var jätteroligt att se någon annan försöka få runt Stella runt banan. Men duktiga var dom - båda två =)

Önskar alla en bra tisdag.

image202

Kommentarer
Postat av: Celia

Jag förstår inte hur du bor riktigt.. har du egen altan eller? Jag tycker jag ska få komma och hälsa på nångång. ..jag bjuder in mig själv här ;) kram

2008-04-03 @ 18:59:26
URL: http://zminos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0