En sjusovande hund

Jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt igår, det gjorde jag också - eller jag trodde jag gjorde det iaf. Det visade sig att jag inte ställt om klockan i datorn till sommartid än, så när jag trodde att jag gick och la mig innan elva så var klockan typ tolv. Inte lika bra planerat som jag hade tänkt mig.

Är väl inte dödstrött idag för det kanske men det stör mig ändå lite... Har ätit min havregrynsgröt till frukost och ska nu ut på morgonpromenad........ Punkterna beror på att jag inte alls är på humör för det. Hade gärna suttit och softat i soffan tills det blir dags att dra sig till jobbet vid elva tiden. Stella ligger fortfarande och sover så henne kvittar det.. Just nu iaf. Så, jag får helt enkelt ta mig i kragen, väcka hunden och gå ut på en promenad.

Jobba till åtta ikväll - inte roligt.


Kommentarer
Postat av: joel

hehehe.. ja det är sjukt svårt att få det gjort...

jag har börjat bestämma mig att mellan 10 och 2 så får jag inte sitta ner.. det är förbjudet...

om man sätter en regel blir det mcket lättare..

det betder för den sakens skull INTE att det är Lätt...

lycka till ;D

2008-04-07 @ 09:43:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

Du kan ju köra tiden mellan andra och tredje pissen på dagen... det borde bli runt tre/fyra timmar om du dricker normalt ;D

hehe

och svett och jord är enbart erotiskt ;D

2008-04-07 @ 10:48:31
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Celia

Jadå, eller så kan jag ta med min en dvd.. tror vi har någon liggandes här nånstans :) det ordnar vi på nåt sätt :) ..men jag ska kolla upp mitt schema, och kolla med Walle och så.. :) kram

2008-04-07 @ 17:49:27
URL: http://zminos.blogg.se
Postat av: Mickan

Inte ställt om till sommartid än? Men Elin då! Har du legat efter i en vecka? ;D

Visst är det skönt att hundarna är lika morgontrötta som en själv. :P Jag tycker det är underbart.

Haha. Ja, tittar in i kameran och spelar oskyldig samtidigt som han tuggar på skosnöret. :P Vad skönt att du sluppit det med Stella. :)

Hua! Katter är fasen farliga. :P Min pappa hade en kattunge, Birma, en gång (de sålde den när han och hans dåvarande sambo gjorde sig av med sitt hus). I alla fall. Han var helt skogstokig! Vi vågade inte ha honom i sängen efter att han bitit i tårna och anfallit varje gång man rört sig. :P

Ajdå, äta krukväxter... Jag förstår att du inte tyckte om det. Fergus var en mästare på att välta (!) krukväxter när han var liten. Han skulle nämligen sitta i fönstret. :P Visserligen sprang han omkull blomkrukor som stod på golvet också, eller på en pall på golvet. Jord överallt. Det tyckte inte mamma om. Hihi.

2008-04-07 @ 19:35:42
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0