En söndagkväll.

Vilken helg det blev ändå - tattarna i halmstad. Efter en dags chillande blev det en god middag hos Emma med lite "Jag har aldrig" och smådrickande, följt av två förfester. Sen så blev det en svettig helkväll på Moon. Fruktansvärt mycket folk men riktigt bra musik och roliga människor.
Det var redigt jobbigt att försöka somna i morse tio i fem när fåglarna hade börjat vissla utanför fönstret. Haha. Har inte varit överdrivet balfull idag, trots att vi var rejält tankade igår, men har varit urtankade idag som jag och Kristian uttryckte det. Väldigt trötta och sega. Men inget som inte har kunnat fixas av rejält
med sömn, vatten och sliskig mat :-)
Kvällen har ängnats åt en grymt rolig och givande agilityträning. Först lite teori, lite halvtråkigt eftersom jag redan gått kursen en gång innan och redan hört det flera gånger. Men ingen dör av lite repetition. Det känner jag framför allt på träningarna och när vi gör övningarna. Hon blir bättre och bättre hela tiden och det är SÅ jäkla roligt. Har tränat
mycket sändande idag, tre hinder framåt, inkallning över hinder och även sändande in i slalomen och slalomen är det som har gått bäst. Jag har kunnat stå tio meter ifrån slalomen och hon har sprungit igenom den själv. Har även kunnat gå på "fel sida", dvs med henne på höger sida. Det var väääldigt svårt i början, men det släppte fort och det går redan bättre.
Stella har ätit sin middag och somnade sedan snabbt under köksbordet, chilli har somnat i soffan bredvid mig medans jag sitter och tittar på TV.

En ganska lyckad helg med andra ord.
Hoppas att eran helg också varit bra!
:-)

(skrivet i söndags btw)
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0