Massor med sol - men ingen dator.

Ja, jag har varit vääldigt frånvarande det senaste. Jag har haft några lediga dagar nu under de senaste dagarna och har bara haft det helt underbart. Vädret har varit så fantastiskt och jag har spenderat ALL ledig tid ute med hunden eller liggandes på balkongen och solat. Har bara njutit och försökt stänga av från allt det jag känner att jag vill komma bort ifrån.

Vad gör man för fel egentligen när man bara tycks dra till sig upptagna män? Jag förstår bara inte. Det är en sak när man vet om det från början, men att få reda på det en månad senare - inte roligt.
Känner mig inte på topp för tillfället. Men jag försöker att tänka på annat och försöker att må så bra som möjligt ändå.

Trädgården börjar det bli lite ordning på nu. Jag har planterat ut ett bra gäng penséer och förgätmigej, strött ut massa extra planteringsjord och extra gräsfrö då Stella har massakerat gräsmattan ganska så bra under vintern. Förhoppningsvis blir det lite bättre ordning på det nu. Jag är dock lite nervös inför att sätta ut mina förodlade plantor. Flockliljan, Dahlian och Freesian är så himla stora och fina att jag är rädd att de dör om jag planterar ut dom... Det vill jag fanimej inte. Dom är ju mina små bäbisar - har inte bestämt mig än hur jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Lillmulan

Hej gumman, min mobil dog så jag hann inte svara på ditt meddelande. Jobbar ikväll och är inte hemma förren efter 11, e du vaken så hjälper jag dig annars tar vi det en annan dag =)

2008-04-24 @ 10:44:27
URL: http://lillmulan.blogg.se
Postat av: Celia

..jag tycker fortfarande du är frånvarande. Kom igen, uppdatera! :) kram

2008-04-28 @ 23:06:42
URL: http://zminos.blogg.se
Postat av: Åsa

Åh ja visst har vädret varit underbart. Låter härligt att umgås med vovven och njuta av Solen.... härligt!

/Åsa

2008-04-29 @ 11:22:10
URL: http://smultron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0