Sunshine, my only sunshine

Så börjar även den här dagen lida mot sitt slut, och vilken dag det har varit :-)

Var väldigt trött i förmiddags efter våran VIP kväll vi hade på jobbet igår, var månader sedan vi hade så mycket folk på en gång. Så imorse så vaknade jag först efter att klockan hade ringt i tio minuter. Tur att jag har bytt till en ny väckarklocka säger jag bara. Den jag har nu ringer tills man stänger av den, det gjorde inte den gamla..

Har haft en ganska bra dag på jobbet, bara ett smärre aggroutbrott på förmiddagen. Satt ute hela lunchen och bara njöt av värmen, har varit ett sånt underbart väder här idag att jag knappt vet ut eller in. Fick köra med rutan nedvevad på väg hem från jobbet, så varmt var det.

Blev en snabb promenad med Stella när jag kom hem och sen så har jag monterat min badrumsmöbel och donat runt lite i lägenheten. Vid sju åkte jag och Stella till träningen och har haft en riktigt bra träningsstund tillsammans med tre andra hundar. Det märks verkligen hur bra det är att träna i grupp vid sånna tillfällen, man blir mer taggad att faktiskt göra övningarna ordentligt och man märker hur man utvecklas. Stella ägde idag :-) Hon var verkligen jätteduktig, bara lite okoncentrerad på slutet några gånger men det var nog bara för att hon var trött :-)

Stella har legat och sovit i några timmar nu, men vaknade precis till liv och ligger bredvid mig i soffan och busar med katten som ligger i hennes famn. Heltokiga är dom, och fantastiskt söta.

image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0