Vårens första tävling.

Nu är vi anmälda till vårens första riktiga agilitytävling, blir i Kungälv den tionde maj. Vi är anmälda till fyra klasser i agility och hopp.
Kom hem från en träning för några timmar sedan, det var där det bestämdes att vi skulle vara med. Träningen gick SÅ jäkla bra. Stella var jätteduktig! Vi körde lite bana i slutet och Stella var felfri de två första varven, tredje varvet var hon kanske lite trött så hon tänkte nog att "det är nog ingen som märker om jag hoppar över en pinne eller två i slalomen". Hon är bäst och jag älskar henne helt enkelt! :-)

Nu sitter jag och slötittar på So you think you can dance, och med slötittar menar jag verkligen tittar, för jag fattar bara ungefär var tredje ord dom säger. Attans att jäkla Norden ska börja slås ihop såhär, jag fattar ju inte ett jota av vad danskarna säger - inte får man det textat heller (det är rätt svårt att åstakomma vid direktsändning har jag hört) Men hej, jag har fått se två barbröstade män ikväll i alla fall - och det är ju alltid något! :-)

Sov gott !

(fortfarande funkar inte bilduppladdning för moi.... )

Kommentarer
Postat av: joel

å andra sidan så är ju danskar roliga att titta på.. lite som grodor ;D

2008-04-18 @ 02:40:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Camilla

Lycka till på tävligen! Ha en härlig helg! Kram

2008-04-18 @ 19:18:16
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0