Vem ställer klockan en timme för tidigt en lördagsmorgon?

Det tål att upprepas - hur i helvete kan man ställa klockan en timme för tidigt på en lördagsmorgon? Jag svarar på min egen fråga med ett påstående - Det var ju bra att det inte var en timme för sent.

Jag börjar jobba halv tio idag och normalt då, går jag väl upp vid åtta tiden ungefär - då hinner man med det mesta. Men igår kväll ställde jag mobilen på 06:50 och väckarklockan på 07:00. Helgalet. Dock la jag mig i sängen igen för lite morgonmys med katt och hund och slumrade till. Vaknade 07:23 och flög upp och började ränna runt i lägenheten tills jag insåg hur tidig jag var. Har stått och jämfört alla klockor jag har. Är klockan verkligen bara halv åtta? Hrm, konstigt. Var nästan på väg att gå tillbaka till sängen för en halvtimma till, men nääää. Nu blir det bara plats för en halvtimmes längre morgonpromenad :-)

Kommentarer
Postat av: joel

där ser man... jag kan vara riktigt opassande och korkad bara jag slutar tänka ;D

och, nu hade du ju tid att säga hej till mig ;D

2008-04-05 @ 08:27:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: celia

Just imon söndag så måste jag verkligen plugga. Ska till stallet tidigt på morgonen, och sen måste jag åka hem. Men nån annan kväll i veckan kanske? :) kram

2008-04-05 @ 21:39:49
URL: http://zminos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0