Åkte från värmen och kom till värmen

En underbar vecka på Rhodos är avslutad men känns som att man lika gärna kunde ha stannat hemma :-) Vilken värme jag säger då det, och tydligen har det inte alls varit lika varmt igår och idag som det varit tidigare i veckan.

Vi var fem timmar försenade när vi landade klockan fem igår morse och då hade jag sovit tre timmar på ett dygn. Blev doch inte att jag kunde åka hem och lägga mig för jag var tvungen att hämta Stella hos Camilla då hon och Lisa skulle åka och träna klockan nio. Planerade att somna när jag kommit  hem. Blev inte så heller utan jag åkte med tjejerna och tränade i Kungälv och sen var jag var hemma hos Camilla i ett par timmar.

Åkte och hälsade på mamma i ett par timmar och sen så hade jag varit vaken i närmare två dygn i sträck. Jag var inte ens trött på kvällen, det var som att tröttheten hade kommit över mig helt och jag hade nästan problem att somna.


Idag har jag varit uppe sen åtta och fått mycket gjort i en lugn takt. Känns jättebra och om närmare en timme så kommer Jenny och hämtar mig och vi beger oss mot Kumla :-)
Träningen igår gick ofantligt bra och det ska bli väldigt roligt att få se hur det går på tävlingarna nu i helgen.


Kommentarer
Postat av: Celia

..Elin jag tycker du är lite dålig på att skriva nuföriden! Det går för långt mellan uppdateringarna.. vad kan du göra egentligen som tar sån tid att du inte hinner skriva?! :D kram

2008-08-03 @ 14:15:11
URL: http://zminos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0