Jag har varit lite frånvarande.

Jag har varit ganska så frånvarande den senaste tiden och tyvärr har jag en ganska så "rejäl" andledning till det också, dock ingenting jag vill skriva här på internet. Men jag kommer att försöka hålla hoppet uppe och skriva här när viljan kommer. Hur mycket det kommer att bli den senaste tiden det kan jag bara inte svara på.

Resan till Irland med min pappa var helt underbar, om än lite väl mycket regn. Har ridit massor av fantastiska hästar men den fanns en liten en som fastnade lite extra i hjärtat, lilla skäcken Gemini 4 år. Bilder på henne får ni se här också


Banträning på Gemini för Dan Foley


Terränghoppning på Gemini, 4 årigt sto


Terränghoppning med Voltaire, 7 årig valack

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Har saknat dig på bloggen! =)



Hoppas att allt är bra!



Kram Sus

2008-08-18 @ 19:32:00
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0