Tävlingsförberedelser

Imorgon är det dags för tävling i Borås, två klasser, och jag håller på att förbereda mig mentalt. Ska köra dit själv, vilket känns lite annorlunda. De andra två kommer senare men då har vi nog antagligen redan startat, så det blir att vara hejaklack resten av dagen istället.
Att hitta är inte min bästa egenskap som förare så nu har jag suttit och försökt memorera vägbeskrivningen, men borde nog inte vara några problem att ta mig fram... Men när det är jag som kör så vet man aldrig haha :-)

Packlista
Regnjacka
Extra strumpor
Stor vattenflaska
Mat+vattenskålar
Hundmat
Midjeväska
Köttbullar
Torrt godis
Bajspåsar
Kampleksak
Pipleksak
Tävlingsmapp
Tävlingsbok
Pengar
Campingstol
Filt
Gräsmattekrok
Paraply
Kamera
Matsäck a la matte

check check check!
:-)



Stella kör slalom självständigt och duktigt :-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till!

2008-08-23 @ 19:55:56
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Mickan

Hoppas tävlingen gick bra. :)

2008-08-26 @ 12:37:22
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0