13 kg hund, 3 kg lera.

Nu är jag och Stella tillbaka ifrån stallet och Stella har badat, nu står hon och äter lunch, medans jag pendlar mellan att städa lägenheten och blogga runt lite :-) Stella tyckte som vanligt att det var jätteroligt att vara med i stallet, hon har grävt upp halva paddocken och skogen runt omkring med sina jäkla stenar och stockar. Roligt, men inte lika roligt när man kommer hem och upptäcker att hunden antagligen gått upp tre kilo, bara av massa smuts.

Robban var inte jätteglad idag, vi tog det ganska lugnt. Tog en promenad först, sen linad i ca femton minuter. Han hade markerat på höger fram häromdagen och stod igår. Inget tecken på hälta under linan, men när jag red kändes han lite småskum. Inte bekväm liksom. Kanske var att han var stel, förhoppningsvis hade han inte ont i alla fall.

När jag har städat klart ska jag ringa mamma och bege mig till gymmet med henne, gud vad mycket lättare det är att åka dit när man har sällskap. Fanns inga pass på eftermiddagen så det får bli orbitrac och cykel istället. Ganska dugligt det också, speciellt när man kan titta på TV samtidigt, mohahaha.


image140
Lilla Bobby Brown och Jag


image141
Stella inser inte att bad är nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0