Att få vakna till solsken.

Finns det något bättre än att vakna en halvtimme innan klockan ringer och känna hur solstrålarna tränger sig in genom persiennerna? :-) Ah, underbart.

Jag fick en smärre chock när jag kom hem igår, trodde jag höll på att få en hjärtattack. Mer om varför senare, men jag hade aldrig klarat av en dålig dag idag. Jag behöver solsken för att hålla humöret uppe helt enkelt.

Nu ska jag och min vovve kasta oss ut och motionera innan jobbet kallar, och JAG, ja jag ska sätta på mig min stegräknare. (förresten, ni som kan dessa saker, hur stänger man av skiten egentligen? har en Silva Step Counter)

image142

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Köpte en likadan stegräknare som dig idag, har du listat ut hur man stänger av den? :D

2008-12-30 @ 01:43:38
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0