En snabbis.

Hittade en rolig sak från Sus i Dus :-)
Har redan gjort nån liknande tidigare men det är roooligt! :-)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad med sömning
Favoritgodis: Dumle!
Är det nåt du absolut inte äter: Kål av alla sorter hatar jag....

Kläder just nu: Jeans från Flash, lila långärmad t-shirt och brun collegetröja från Gina Tricot
Musik just nu: Det som ligger på mobilen: McFly, Whitney Houstons greatest hits, Britneys senaste, Westlifes senaste och Son of Dork
Vad sa du senast: "Funkar det att slå på playstationkontrollen?"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Nån när alla kvinnor fick ha stora fina klänningar på sig hela tiden!
Sommarplaner: Londontripp och charter med tattarna

Är du bra på matte: Helt värdelös
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: Vitt vin

Längd och vikt: 1,66 och alldeles för mycket
Hur många kuddar sover du med: 3 st plus katt och hund
Favoritväder: Stråååålande sol tack
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Hunden, mobilen och sololja
Spelar du nåt instrument: Nej, men har spelat blockflöjt en gång i tiden, men har glömt bort rubbet
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska rakt igenom
Sparare eller slösare: Sparar ganska så bra.

Vem är viktigast för dig: Familjen och vovven
Bästa film: Harry Potter filmerna och Pearl Harbor
Tror på liv på andra planeter: Ja, varför skulle vi vara ensamma?
Kommer du ihåg din första kärlek: Så klart
Älskar du henne/honom fortfarande: No way!
Har du några homosexuella vänner: Yes
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart... Om jag klarar av det är dock en helt annan femma
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte direkt
Ser du på kärleken som ett misstag: Näää
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två-tre kanske? Beror på smärtan och blöjorna efter den första

Bio eller promenad: Promenader.
Är du kittlig: Nej
Snarkar du? Nej, det tror ajg itne
Rädd för insekter? Ja fy fan.
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: Godis och datorn....
Det här är jag bra på: Hästar och hundar

Bästa bok? Alla Harry Potterböckerna

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Nåt när man kan trolla fram vad som helst från ingenting
Chips, morötter eller godis? Chips så klart, men not anymore! (om jag fick skulle jag klart ta det. haha*)
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggen såklart

Har du nån flickvän/pojkvän? No, I'm all alone

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Japp, planerar en just nu men vet inte vart den kommer att hamna
Stökigt eller välstädat? Städat är alltid skönt men är ganska ofta stökigt ändå
Gungar du på stolen? Nej, inte längre men ofta i skolan
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, inte en chans
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger utan kniv och vänster med kniv
Hur många syskon har du? Två småsystrar
Vad är du mest rädd för? Att aldrig inse vad jag vill med mitt liv
Saltar du på maten? Det händer väl.
Gillar du att sjunga? Ja, men jag suger
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Ridsport

Anser du att du är stark? Njae, det kunde ha varit bättre
Brukar du sola? Ja när jag är på gymmet
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner
Har du komplex och för vad? Mina överarmar

Röker du? Mmmm

Snusar du? Nej! Värsta lukten någonsin
Använder du knark? Näver bäver! Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra
Kaffe, te eller inget? Kaffe under dagen, te på morgonen ibland

Har du en besatthet? Nej det skulle jag inte vilja påstå.


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Vad kul att läsa! Jag gillar sådana här listor! Riktigt kul att läsa om sina bloggisar! =)

Hoppas att det är bättre i fingret! Dessa plyfalock är ju farliga! =)
Kram Sus

2008-02-06 @ 09:17:44
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja det var ett himla gott recept! Vilken tur att man kan titta runt till varandra via bloggar och få ta del av så mycket. Ha en skön kväll! Kram!

2008-02-06 @ 22:00:01
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja det var ett himla gott recept! Vilken tur att man kan titta runt till varandra via bloggar och få ta del av så mycket. Ha en skön kväll! Kram!

2008-02-06 @ 22:00:23
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Mickan

Roligt att läsa dina svar. Vi är typ lika långa. Enligt mitt pass är jag 165. :P
Usch då, röka är inte bra vet du. ;)

2008-02-07 @ 17:03:09
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0