Hugg av min fot, tack!

Något har hänt med mig idag, jag har drabbats av en sån fruktansvärd smärta i min vänstra fot att jag knappt vet in eller ut. Det var innan lunch, då jag kände det först, kändes först om om jag hade trampat snett, men i vanliga fall går det ju över snabbt och jag insåg att det här var en helt annan smärta :S
Det gör ont när jag går, det gör ont när jag står, och ondast gör det när jag har suttit stilla en stund och sen rör på mig igen, men jag vill ju inte springa omkring heller för det gör ju också ont. Så jag haltar mest runt, hoppar omkring på ett ben i mitt kassabås och smäller upp ett fördrivet leende och låtsas att allt är bra.

Kvällen var planerad att tillbringas med Sofia och Kristian på någon bar i stan, men jag vet inte om det kommer att kunna gå, med tanke på att jag inte kan just det, gå alltså. Vi får se om det onda ger med sig, om det inte gör det blir det en lugn fredagkväll med Lets Dance.

Nu ska jag jobba vidare i några timmar till :-)

Vad sysslar ni med ikväll?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hälsporre kanske? Överansträngt dig? Stressfraktur? Nä, hoppas att det går över snart, att det bara är en vanlig sträckning.
Kram och trevlig helg!

2008-02-29 @ 19:50:20
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0