Jag har en GRÖN FARA!

Ni ska bara veta vad jag har fått inhandlat idag :-) EN BIL :-)

Tog mig till Wolkswagen i Mölndal efter jobbet, och stötte ihop med min nya lilla polo, och fastnade direkt för den. Så den fick följa med mig hem direkt!
 
Men, jag får ge er en liten presentation! Det är som sagt en Wolswagen POLO, den är mintgrön som ni ser, kanske inte direkt min drömfärg men jag vänjer mig nog och som mamma och Emili säger, det syns ju när jag kommer i alla fall :-) Den är en 96:a och har bara gått 15000 mil, fick med vinter och sommardäck och den är riktigt fin invärtes. Den syns att den har skötts väl. Men mamma flippade ut ganska bra när jag släppte av henne hemma och hon tittade på reg skylten en andra gång, bokstäverna bildar mina initialer. Elin Anna Julia, "det är verkligen DIN bil Elin" Ja du, det kan du ge dig på, och det känns så skönt att kunna säga det. Det är MIN bil, MIN MIN MIN bil. Jag är helt enkelt spruuuudlande glad :-)

image134

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Fint med egen bil!
Kram och godnatt //Sus

2008-02-22 @ 00:22:54
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0