Min dag i bilder.

Min dag blev ganska precis som den skulle idag, förutom att långpromenaden med hunden inte blev lika lång som jag hade velat. Det har ösregnat heeela dagen, urtrist, så det var inte så roligt att promenera idag.

Efter stallet imorse åkte jag iväg och fick en del ärenden gjorda. Har handlat en hel del grejer idag. 15 kg hundfoder (som jag glömt i bilen för övrigt), en HP Photosmart multiskrivare plus fyra bläckpatroner till den och USB kabel, fina servetter ifrån blomsterlandet, tre små krukväxter och två stora, en liten dörrmatta till altandörren, ett halsband till stella och två böcker. Det blev några tusen där, uuuusch. Bläckpatronerna till skrivaren gick ju på mer än själva maskinen, hatar sånt. Men imorgon ska den installeras och då kan jag börja skriva ut omslag till mina serier och filmer :-)

När jag kom hem blev det lite lunch - keso, tomater och skinka. Sen så har jag som sagt varit ute och gått i kanske 45 minuter i ösregnet. Hunden tyckte det var roligt, det tyckte inte jag :-( Sen så har jag påtat runt lite i lägenheten och donat lite. Ska antagligen ha en liten förfest här på lördag så det gäller att börja städa tidigt, annars hinner jag aldrig. Lite luncher har jag lagat på kvällen nu också, blev pannbiffar och ungsstekta paprikor och en liten lökmix. Det blir nog ganska gott skulle jag tro :-)

Nu ska jag sätta mig och titta på senaste avsnittet av Lost, sedan blir det sängen. Tidig morgon imorgon, usch för att gå upp fyra.

12345
67

1. Stella och Chilli hade somnat om när jag kom hem från stallet
2. Mina nya böcker
3. Stellas nya halsband, kunde inte motstå det
4. Mina nya växter
5. Dagens lunch :-)
6. Min nya skrivare/scanner/kopiator
7. Chilli ganska precis nu


promenerat idag:
ca 9000 steg
ätit idag:
frukost: två morötter och te när jag kom hem
mellanmål: några rutor 70% choklad
lunch: skinka, tomater och keso
middag: pannbiff, morötter, färsk paprika

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, vad du har shoppat i dag! =) Du slog mig med råge. Vad kul att köpa en massa nya blommor och lyxigt med ny skrivare.
Det verkar gå bra med GI fortfarande va? Duktig du är!
K R A M! ♥

2008-02-26 @ 21:37:39
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Va duktig du är, med allt...önskar att jag kunde ta tag i mig själv. Kanske ska man sätta på sig stegräknaren och försöka med maten igen....Ha en bra dag! Kram

2008-02-27 @ 09:34:53
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0