Mindclearing

När jag kom hem från jobbet idag, var det dags att ta itu med lägenheten! Fick med Emili på det också och har städat ordentligt nu, känns väldigt skönt.

Mörkret kommer fortfarande aldeles för fort för min smak, även om det så klart blir bättre och bättre för varje dag. Helt plötsligt var klockan halv åtta och mörkret var över oss. Men kastade på reflexer på mig och Stella-Bella och tog mig ut på en riktig långpromenad, jag vet inte när jag fick så fort senast. Ingen musik, inget sällskap, bara jag. (och min galna hund) Var så skönt att bara gå där i mörkret och bara få tänka fritt, rensa huvudet. Stegräknaren har stannat på 11 909 idag, och mer blir det inte för idag :-)

Nu är jag forrtfarande riktigt trött i benen och tror att jag ska ta och lägga mig tidigt trots att jag börjar sent imorgon.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Bra stegat! Åh jobbar du helg?
Kram Sus

2008-02-29 @ 12:00:44
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0