Nådde nog nästan mitt mål

När jag kom till jobbet stog stegräknaren på 3400 och när jag åkte därifrån stod den på 7000 ungefär.. Naturligtvis så har jag glömt räknaren på mina jobbarbyxor, men sen när jag kommit hem har jag gått precis samma runda som i förmiddags, så räknar med att ha passerat 10 000 ändå! :-)

Idag har jag varit på blodbussen och lämnat blod. Dock råkade jag ut för en sadistsyster! Nej, så allvarligt var det verkligen inte, men hon råkade tyvärr spräcka ett blodkärl i min stackars lilla arm. Det gjorde inte särskilt ont just då, men det gör det nu. Armvecket är lika stort som min feta överarm, och nästan helt svart. Ont ont ont.

För tillfället har jag en tämligen uttråkad hund, trots att hon precis varit ute. Hon har tryckt in huvudet under soffan och ligger och gnäller oavbrutet. Jag gissar på att hon slängt in sitt ben där, något hon brukar sysselsätta sig med ganska ofta. Sen ligger hon och gnyr, gnäller, sen för att fortsätta skälla och till slut yla högt tills någon av oss inte står ut längre och gräver fram hennes förlorade leksak, bara för att efter fem minuter få göra samma sak igen.
Det är charmen med hundar helt enkelt :-)

image143


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0