Ren och skär smärta

Började jobba klockan sex imorse, det första jag gör är att klämma pekfingret under ett megatugnt lock, metallen klämde åt så in i h-e, trodde att det skulle gå hål såklart men det gjorde det inte. Så fick såklart världens mega blodblåsa på fingret som har smärtat hela dagen. En centimeter stor och stått ut en centimeter från fingret och varit becksvart, svullen och äcklig.
Var tvungen att operera lite för jag höll på att dö av smärta. Hittade såklart inget vasst till att börja med så fick tag på en köttkniv och massakerade runt lite, men det gick inte särskilt bra. Efter lite letande runt om fick jag ta på en nål. Yeah! Då jäklar blev det fart. hahaha.

Gud vilket äckligt bloginlägg jag fick till. 

Emili hade bestämt att hon skulle bjuda mig på tacopaj nu på kvällen. Blev dock att jag fick börja riva ost, för att Emili var inte hemma. Helt plötsligt hade jag lagat tacopajen själv, Emili fick dock vara med och lägga på oliverna. Det blev hur som helst jättegott och blev hur mätt som helst efter ganska lite mat ändå. Faktiskt inte så hemsk mat enligt GI tänkande heller :-)

image123
Här har vi älsklingarna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, tack så mycket för att du inte publicerade bilder... det lät... ONT!
Ha en skön tisdag! Kram!

2008-02-05 @ 08:16:20
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Oj, det lät inte trevligt med fingret =( Hoppas att det snart blir bättre. Måste meddela att jag ätit den goda broccoligratängen med räkor, hur gott som helst!! Jo, jag har tagit bilderna på min sida själv. Kram!

2008-02-05 @ 17:11:40
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Oj jag förstår att du gjort dig illa! Det har man varit nära ett par ggr själv! =)

Tur du inte lade upp någon bild dock! Mohahahahaha...

Kram Sus

2008-02-05 @ 22:47:54
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Mickan

Ajaj, det lät lite creepy det där du. :D
De är söta dina små älsklingar! :)

Jaa, chips är också gott! *mm* :P

2008-02-07 @ 17:01:05
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0