Tjuvlyssnat

Det är helt sjukt hur osmarta en del människor kan vara, desto bättre att det finns folk som tjuvlyssnar.


"Jo, vi åkte bara genom en tunnel. Typ"
Pendeltåg mot Märsta
(En propert klädd man ~20 har pratat i telefon i ca 10 min. Plötsligt börjar han klappa lite på fickorna som om han letar efter något. Han ser snart mer och mer panikslagen ut.)
Mannen (i luren): Vänta ett tag
Mannen: (högt, till övriga passagerare): Var är min mobil?! Har någon sett min mobil?! Hjälp mig hitta den, snälla?!
(Mannen börjar krypa runt på golvet, medan övriga passagerare betraktar honom med allt större skeptis. Efter en stund rycker han till, tittar på luren i handen och för den mot örat')
Mannen (i luren): Ja, hallå igen. Det var inget.


"Eh, jo, det är nog mer hennes gosedjur, typ herr Kanin!"
McDonalds, Hötorget
En pojke ~5 sitter i sällskap med en tjej ~20)
Pojken: Har du någon snopp?
Tjejen: Nee.. Tjejer har ju ingen snopp, det vet du väl?
Pojken: Jo, men min mamma har en jättestor snopp i garderoben.

image137

Kommentarer
Postat av: Jossa

6 mars är beräknad ankomst! +2veckor innan och efter, så när som helst. :)
Förlossningsbrevet ger man till presonalen som ska hjälpa en med förlossningen. Där kan man skriva vilka bedövningar man är öppen för, om man är rädd för någonting, lite hur man är som person (hur tacklar man smärta?). Man kan skriva vad man vill. Vad man vill att personalen ska veta. Kommer lägga upp mitt brev senare.
Ha de!

2008-02-23 @ 11:00:21
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0