Underbara sooool :-)

Nu är jag ganska så trött, var uppe vid fyra imorse och har sen jobbat till tre, möttes då av en underbar varm och strålande sol. Helt fantastiskt, så det var bara att skynda sig hem, byta skor och ut med vovven så fort det bara gick. Har varit ute i en och en halv timme och ja, det går inte att beskriva med ord hur underbart det var. Stella har kutat hur långt som helst och jag har pinnat på ganska bra jag också.
Har hittat en ny skogsrunda, ja en helt ny skog att gå i faktiskt. Våran vanliga runda är jättebra, första halvan av vägen. Sen blir det monsterhemskt, man måste klättra över stockar och stenar och ja, ta sig hem är ett h-e.
Men den nya skogen var mycket mer promenadvänlig. Var en liten liten skogsstig som gick kringelikrokigt genom hela skogen, toppenbra med så mycket yta och pinnar till min stjärna.

Blommor har jag fått se en hel del idag med, snödroppar, lite krokus och dom där runda gula små blommorna, brukar kalla dom gulsippor men kan tänka mig att dom heter något helt annat egentligen :-)

Har ni bra väder där ni bor?

image128


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh så underbart! Här är det fortfarande ett istäcke kvar! Blä, blir så less för det är så ini vassens halt!

Kramilikramen
Sus

2008-02-13 @ 20:33:10
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0