Det finns inget värre

Jag tror att jag har kommit på världens värsta I-landsproblem, FOLK SOM INTE BLINKAR I RONDELLEN! Jag blir tokig när folk kommer körandes i rusningstrafiken, väntar i rondellen och INTE EN JÄVEL blinkar som dom ska i rondellen. Då väntar jag hellre en stund än att riskera att smälla, men ja då har man grinpellar bakom sig istället och jag sitter förbannad och svär för mig själv i rondellen. Vrålar högt men ingen svara. Jag menar BLINKA BARA FÖR FAN. Hur svårt kan det vara?

Slutade fyra idag och har fått lite gjort idag, var en runda på torget. Har äntligen köpt en ny almanacka! Var även inne på Twilfit hos världens bästa Anna-Karin och kollat bhar. Som vanligt är det de bhar som Anna-Karin först har sagt "nej, förresten denna kommer inte passa" eller "gumman, det här är en chansning" som passar. Det blev tom två stycken, en i beige och en svart för priset var dessutom sjukt bra.

Tisdag kväll och onsdag morgon var bra för mig. Ni vet den där känslan när man tittar på någon, blir aldeles varm i kroppen och trots att ni inte känner varandra så känner ni samma känsla tillbaka.
Jag har inte kunnat få honom ur huvudet, men det känns omöjligt att vi någonsin ses igen. Men jag har ändå den där känslan kvar, att bara en blick, några samtal, kan få en att känna sig oövervinnerlig och oerhört vacker.
Det kommer att ta ett tag innan jag kommer ner på jorden och känner mig vanlig igen.

och det känns underbart..


image105


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Hahahahaha... Ja P har säkert sagt till Bengt! Hehehehe... Har lilla Elin gått och blitt kär? Nej, skojar bara, men vad härligt! Härligt är ordet!

Kram
Sus

2008-01-17 @ 21:43:24
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Camilla

Å, njut av den känslan länge tjejen! Jag vet precis hur det känns... Pirr, pirr... Hellre äckligt flirtpirrig än äckligt hurtig som jag... =)

K R A M! ♥

2008-01-17 @ 22:12:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mickan

Fin bild på dig! :)
Jag måste också köpa nya bh:ar... Jag har tre och två av dem är i en storlek mindre än jag borde ha. :/
Ojoj, vad härligt. ;) Vore det inte ödet om ni skulle ses igen? ;P

Javisst serru. :D Nu är jag klar med tentan. Blev klar igår kväll och lämnade in den vid lunchtid idag. Känns riktigt skönt. Nu ska jag ta helgen. :)

KRAM

2008-01-18 @ 19:53:24
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Aha, vad kuligt!
/Sus

2008-01-18 @ 22:46:21
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Mickan

Det förstår jag att du gör. :)

Usch då. :/ Näe, det är verkligen inget trevligt med BH:ar i för små storlekar. Jag skulle också behöva träffa någon sånt där proffs. Hehe. :P

Jajemen, det har jag. :) Fast jag ska nog passa på att beställa lite kurslitteratur till nya kursen vi börjar på måndag.

Kram!

2008-01-19 @ 01:30:09
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0