Dröm till mardröm.

Igår morse när jag vaknade upp trodde jag verkligen att jag fortfarande drömde, solen sken så starkt att jag bländades. Det värmde så underbart när jag gick ut i trädgården i morgonrock med min kopp kaffe. Man fick den där underbara känslan av vår. Imorse när jag vaknade trodde jag knappt mina ögon. Aldrig har det kännts tristare att gå upp, usch usch usch vilken trist dag. Molnigt, disigt och blåsigt... Blä säger Elin.

Efter promenaden med Robban igår gick jag och Sara en runda runt tippen med Stella. Var jättefint nere vid havet vid solnedgången, även om man skulle varit där kanske tjugo minuter tidigare för lite mera ljus.

Har känt att jag har haft en nyttig helg, jag har rört på mig riktigt bra. Över en timma på gymmet i lördags och över tre timmars promenad igår. Känner mig jättepigg och nöjd.
Ska se om jag kan få fler tider på gymmet nu i veckan, måste verkligen komma igång med motionen. :-)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Det är underbart att gå upp på morgonen när det är så härligt väder ute. :) De trista dagarna kan man nästan lika gärna stanna kvar i sängen. :P

Jaså, promenad, okej då förstår jag. Hihi. :D Men det är trevligt det också. Förstår att det kanske inte var så kul i leran men du hade väl ordentliga stövlar på dig? ;)

Kramar

2008-01-28 @ 13:41:49
URL: http://angel-like.com
Postat av: Cissi

Ja inte var det roligt att dra upp rullgardinen i morse.. Men solen kom en stund minsann. Och när jag åkte hem från jobbet vid 5 var det fortfarande ljust ute! Vi går mot bättre tider.. :o)

2008-01-28 @ 21:17:34
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Camilla

Härligt! Du verkar vara på gång med motionen!
Här var det soligt och fint i dag, första gången jag hörde fågelkvitter nu då jag gick en promenad på eftermiddagen. Nice! =)
K R A M! ♥

2008-01-29 @ 15:58:15
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0