En katt färre

Ja, en katt färre blir det i den här familjen om jag ger efter och släpper ut gaphalsen. Vi har svår storm här nere i Göteborg och uppe på höjden där våran lägenhet ligger är det livsfarligt.
Stella och jag var ute och gick för nån timme sen och jäklar säger jag bara vad det blåser. Motvind hela tiden med så klart, Stella tyckte klart att det var sketskoj! När vi kom tillbaka var hon fortfarande pigg som en mört och fick vara ute i trädgården medans jag sminkade mig, Chilli stod vid dörren och skrek högt och ville att Stella skulle komma in igen. Kanske kan hon ha bett om att bli utsläppt också, har fortfarande svårt att skilja på de två vrålen.
Men om jag skulle tröttna på hennes vrål så är det ju bara att släppa ut henne, hon lär flyga bort lätt som en fjäder.

Inom kort måste jag byta byxor och jag kan väl inte direkt påstå att det lockar att krypa ur mina mjuka nya mysbyxor för att hoppa i mina sträva, obekväma blåkläder byxor. Suck. Men jobbar med Norpan (har hoppat på Örjans smeknamn för LillCamilla) idag och det är alltid en fröjd.
Snart är det dags att bege sig mot jobbet, ska hämta upp mamma på vägen som ska låna bilen idag. Ska ta med hennes nya blender och även semlor till henne och Alice, men dom får käka dom fort för jag vet att Alice ska åka bort i eftermiddag, men men, grädde går alltid ner. haha. Jag har dock inte fått i mig min första semla för året än.image106

Har ni det?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Håll i er där nere i söder, så att ni inte blåser bort. ;)
Jag har faktiskt lyckats klämma i mig 2 semlor under förra veckan. Gott!
K R A M och trevlig lördagskväll!

2008-01-19 @ 16:44:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mickan

Här blåste det också som bara den! Usch och fy... Hehe. Det skulle vara en syn att se en katt flyga. :P

2008-01-25 @ 21:06:41
URL: http://angel-like.com
Postat av: Mickan

Btw så har jag inte heller lyckats få i mig någon semla än... :P

2008-01-25 @ 21:07:16
URL: http://angel-like.com
Postat av: Anonym

Alice o jag åt årets första "temla" typ 2 januari. Fy vilket regelbrott!
Puss
Papi

2008-01-28 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0